Nem tudják rendesen végezni a munkájukat – mondják önkormányzati képviselők. Arra panaszkodnak, hogy nem érhető el minden funkció a hivatalos levelezőrendszerükben. Tényleg így van-e, és ha igen, vajon miért? – tettük fel a kérdést.

A kabinetvezető után az alpolgármestereket kérdeztük.

Hlavács Judit alpolgármester

  • – A rövid válasz: a kommunikációs lehetőségeim semmilyen módon nem szűkültek.
    – Hosszabban: január 25-én kaptunk értesítést a hivatali rendszergazdától arról, hogy az Office egy olcsóbb, kevesebb szolgáltatást nyújtó verzióját használhatjuk majd február 28. után. Később, mivel többen felvetettük polgármester úrnak, hogy szívesen fizetnénk a különbözetet a kényelem érdekében, értesítettek arról is, hogy havi 1600 Ft befizetésével lehet visszatérni a korábbi verzióhoz. A levelezésben semmiféle fennakadás nem volt, bár én az asztali verziót használtam eddig, március 3-ától oda csak megérkeztek a levelek, válaszolni csak az online verzióban tudtam, tehát néhány nappal az eredetileg tervezett után valósult meg a “letiltás”. Elképzelhető, hogy vannak az Outlooknak olyan funkciói, amelyek a böngészőből nem elérhetőek, de én ezeket nem használtam. Időközben azoknak, akik vállalták a fizetést, azonnal visszaállították az eredeti verziót. Nekem is működik.

Andrejka Zombor alpolgármester

-Személy szerint nem tapasztaltam olyan problémát, amit ne tudtam volna megoldani; akit el akartam érni, azt elértem, illetve aki el akart érni, az (tudtommal) megtalált az ismert kommunikációs csatornákon.

Előző cikkKorlátozzák-e az önkormányzati képviselők levelezőrendszerét Gödön? – 1. rész, a kabinetvezető
Következő cikkKorlátozzák-e az önkormányzati képviselők levelezőrendszerét Gödön? – 3. rész, Göd Fejlődéséért Frakció