Göd Város Önkormányzata a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. és a 20/B. § alapján pályázatot hirdet a Településellátó Szervezet igazgató (magasabb vezető) beosztás ellátására.
Pozíció megnevezése: Településellátó Szervezet igazgató
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás 5 év határozott időtartamra (2024.02.01-2029.01.31-ig) szól.
A munkavégzés helye: Pest vármegye, 2132 Göd, Duna út 5.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Irányítja, ellenőrzi és szervezi a Településellátó Szervezet törvényes, szakszerű és gazdaságos működését. Felelősséggel tartozik a közfeladatok jogszabályban, alapító okiratban, belső szabályzatokban foglaltaknak megfelelő ellátásáért, a költségvetési szerv számára jogszabályban előírt kötelezettségek teljesítéséért. Az irányítás feladatait az SZMSZ-ben leírtaknak megfelelően végzi. Munkáltatói feladatokat lát el.
Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- egyetemi vagy főiskolai végzettség,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatásának vállalása,
- vezetői munkakörben szerzett – legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki gazdasági vagy műszaki végzettség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
- végzettséget tanúsító hiteles oklevélmásolat(ok),
- vezetői program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléssel,
- fényképpel ellátott szakmai önéletrajz és motivációs levél,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy ennek megkéréséről szóló igazolás,
- arról szóló nyilatkozat, hogy a magasabb vezetői megbízás elnyerése esetén a pályázóval szemben a Kjt. 41. § szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Képviselő-testület zárt vagy nyílt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálásáról szóló előterjesztést.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023.12.31.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatnak postai úton Göd Város Önkormányzata címére (2131 Göd, Pesti út 81.), elektronikus úton a hr@god.hu e-mail-címre határidő lejártáig kell beérkeznie. Kérjük a borítékon vagy az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 09/847-1/2023, valamint a beosztás megnevezését: igazgató.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat eseti munkabizottság véleményezi. A képviselő-testület a bizottság írásba foglalt véleményét mérlegelve dönt. A magasabb vezetői megbízással egyidejű közalkalmazotti munkakörbe való kinevezés esetén négy hónap próbaidő kerül kikötésre. Ez alól kivételt képez, ha a kinevezett vezető már jelenleg is közalkalmazotti jogviszonyban foglalkoztatott a munkavégzés helye szerinti költségvetési szervnél. A pályáztató a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024.01.31.
A pályázat kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Göd Város Önkormányzata honlapja – 2023.11.30.
- Településellátó Szervezet honlapja – 2023.11.30.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.goditesz.hu honlapon szerezhet.