Egy hónapig a legtöbb vonattal bejárónak nehéz volt az ingázás. Az utazás ideje legalább a duplája volt a megszokottnak, de ennek most vége.
Az állomás átfogó karbantartása befejeződött: egy hónapos bezárás után újra fogadja a vonatokat. A vágánycsarnok felújítási munkálatai továbbra is folytatódnak, így az állomás teljes megnyitása a nyár végére várható. A teljes tetőszerkezet átépítése csak 2022 második negyedévében fejeződik be a tervek szerint.
A zárlat alatt javították a felsővezeték hálózatot és a vágányokat, akadálymentesítették a peronokat, váltókat, talpfákat cseréltek, megújult az utastájékoztatás és megkezdődött az akadálymentesítés kiépítése. Több mint 3 kilométer vágányt építettek át, vágánycserét végeztek 1600 méteren. A felsővezeték hálózaton több mint 5 kilométeren cserélték a kereszttartókat. A munkálatok eredményeként javul a berendezések működése, csökkenhet a meghibásodások, üzemzavarok száma. Az “átfogó karbantartási munkálatok” alatt átlagosan napi 150 fő dolgozott a különböző munkaterületeken.
A MÁV oldalairól levett információk azért nem teljesen igazak, ma reggelre kiderült ugyanis, hogy nem sikerült tartani a határidőt, ezért több vonatot át kell irányítani és vannak késések is. Hallottunk olyan, meg nem erősített híreket is, hogy egy most beszerelt, teljesen új váltó már elromlott és olyan információk is napvilágot láttak, hogy a vonatok egy része nem bírja a nagy meleget, ezért gyakran lerobbannak. Az állomáson nagy változás nem látszik. Volt peron aszfaltozás, de például a mozgólépcsők nem működnek.
A Gödön élőknek mindenesetre egyszerűbb lesz mostantól a közlekedés, bár vannak késések, de jó hír, hogy az S70-es újra a Nyugatiból indul.