A város Facebook-oldalán tették közzé az új ügyfélfogadási rendet. Mutatjuk a részleteket.
Tájékoztató a Gödi Polgármesteri Hivatal 2021. december havi munka- és ügyfélfogadási rendjéről
1. December 1. napjától visszavonásig, a koronavírus-járványra és a veszélyhelyzetre tekintettel a személyes ügyfélfogadás – a 2. pont szerinti kivételekkel – a Gödi Polgármesteri Hivatalban (székhely: 2131 Göd, Pesti út 81., telephely: 2131 Göd, Pesti út 60/A) (a továbbiakban: Hivatal) szünetel.
2. Személyes ügyfélfogadásra csak rendkívüli esetben, kizárólag hétfői, szerdai és pénteki napokon 08:00 és 12:00 óra között, előzetes telefonos (0627/530-064) egyeztetés vagy hatósági idézés alapján kerülhet sor.
3. Ügyintézést aláírt beadvány postai úton Hivatalba történő küldésével, továbbá a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap vagy a https://epapir.gov.hu/ weboldalakon keresztül lehet kezdeményezni. Az elektronikus aláírással nem rendelkező elektronikus levél (e-mail) nem képezi hatósági ügyintézés alapját.
4. December 11. napján (szombaton) a Hivatal zárva tart.
5. December 24. napjától 2022. január 3. napjáig a Hivatal zárva tart. Ezen időszakban a) rendkívüli esetben a varoshaza@god.hu elektronikus levélcím, b) városüzemeltetési ügyekben a 0627/530-068 ügyeleti telefonszám, c) halálesettel és születéssel összefüggő anyakönyvi ügyintézés esetén pedig a 0627/530-057-es telefonszám áll az ügyfelek rendelkezésére bejelentéseik fogadása, illetve a c) pont szerinti esetben időpont-egyeztetés céljából.
Göd, 2021. november 30.
Tóth János jegyző